woensdag 1 juli 2015

My summer fashion part1

Je hebt trends en je hebt trends.
Je hebt trends waar je niet omheen kan en wel mee moet doen. En je hebt trends die je verafschuwd en liever met een boog omheen loopt. 
Zo liet Miley haar okselhaar groeien nja die trend mijd ik liever.
Maar goed ieder zijn ding natuurlijk.
In kleding heb ik ook van alles voorbij zien komen.
Maar ik doe toch lekker mijn eigen ding.
Ben je benieuwd? Kijk dan vooral verder.
En ja dit is part1... Anders word het nogal langdradig met foto's ;)

P.S. Dit artikel is niet gesponserd, merken staan erbij zodat jullie weten waar het vandaan komt. Just saying ;).
De ik knoop mijn shirt op look. Een oversized shirt met een bandeau eronder opknopen aan de zijkant en klaar. Mijn damaged jeans eronder van Boxeur des Reus en ik ben klaar voor een zonnig dagje weg.

De off shoulder tuck in style. Ik hou van shirts of truien die je off shoulder kunt dragen. Geven toch weer dat nonchalante effect. Me like! 

Of de gewone tuck in... Shirtje was nog van tijdens mijn hoogzwangere periode dus beetje oversized dus des te meer reden om er een tuck in van te maken. En kan dus ook met een zomers rokje.
Leuk weetje: dit rokje is een kinderrok en mijn dochtertje heeft hem ook. Hoezo: zo moeder zo dochter?! 

Zoals al eerder vermeld ik hou van shirts of truien die je off shoulder kan dragen. Dit opvallend zomers kleurrijk Nike shirt vond ik daarom leuk op een jeans short voor the hot summer days!


Kon het niet laten nog een off shoulder look. Hoe ik deze heb gemaakt? Tsja ik heb normaal een xs van shirt en dit is een xl. Tekst en kleur van dit shirt sprak me ook enorm aan. Een jeans eronder met een damaged effect and I'm ready to go!

Volgende keer probeer ik wat minder off shoulder looks te posten. Welke looks vonden jullie leuk?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten