zaterdag 5 december 2015

December winactie


Jeej de feestmaand is begonnen. Dat betekend veel lekker eten. Met een nadruk op veel haha ;). En dan gaan de meeste op 1januari met de goede voornemens beginnen.
Afvallen of een gezonde levensstyle is er vaak 1 van. 
Daarom heb ik in samenwerking met een stoer kledingmerk een winactie opgezet. Genaamd: Boxeur des Rues!
Boxeur des Rues betekend letterlijk Bokser van de Straat. Het is een street en sportmerk gebaseerd op het straatvechten in Frankrijk. Het is dus een stoere kledingmerk voor dames en heren.
Lees gauw verder wat je ervoor moet doen om kans te maken op dit pakket.

Win: een uitgebreid voedingsadvies om je eerste stappen te zetten en je houvast te geven voor je doel: afvallen, aankomen, zwangersschapssuiker, spieren opbouwen etc.
Daarbij krijg je een kortingsbon voor een voedingstraject & een Fitmomslife t-shirt.
En het merk Boxeur des Rues sponsort een goodybag!
Een leuke goodybag met een: iphone5 hoesje, sleutelhanger en wintermuts etc.
Is toch een leuk cadeau om te winnen deze feestmaand?!

Wat moet je doen om kans te maken? Like mijn Facebook pagina en like en deel het bericht van deze winactie. Laat een reactie achter waarom jij kans wil maken op dit pakket.
Extra winkans: laat ook hieronder een bericht achter met de reden waarom jij zou willen winnen.

Je kan meedoen tot aan eerste Kerstdag


1 opmerking:

  1. Super leuk zeg ! Ben al 11 maanden goed op weg en heb al veel resultaat behaald doordat ik nu 3-4x pw in het krachthonk te vinden ben ) bevalt me prima en ben er blij mee ! Alleen sinds een week of 2 train ik nog prima en volgens een nieuw schema.. alleen mn eten.. probeer nog zeker op te letten maar ik laat me teveel gaan .. niet elke dag voluit maar 1 chocolaatje enzo .. niet echt op mn eiwitten/loohydraten en vettenverhouding.. op zich niet erg maar ik wil vanaf jan 2016 weer net zo doorgaan als dat ik tm nov 2015 heb gedaan! En dan hopelijk ik in de zomer een beachbody 2016 te hebben ;) grt Liset van Dijk (fb)

    BeantwoordenVerwijderen