donderdag 31 december 2015

Terugblik in 2015


Terug in de tijd naar 2015.
Nog maar een paar uurtjes en het jaar is weer voorbij. Het is echt voorbij gevlogen!
Het was een jaar met veel ups maar ook enorm veel downs.

-Het jaar dat ik begonnen ben als voedingscoach. Superleuk.

-Het jaar waar onze kleine spruit zoveel in heeft geleerd en wat groeit ze toch hard.

-Het jaar van de vele ziekenhuis bezoeken en lichamelijk onderzoek

-Het jaar dat ik auto mag gaan rijden en wat vind ik dat toch eng.

-Het jaar dat ik na alle onderzoeken te horen heb gekregen dat ik fybromyalgie heb.

-Het jaar dat ik Forever livings products heb leren kennen.

-Het jaar dat ik blogger Kelly Caresse heb ontmoet in mijn winkel. Wat een mooie en lieve meid is dat.

-Het jaar dat ik leuke winacties heb mogen opzetten.

En nog veel meer leuks en minder leuks.
Teveel om jullie ermee lastig te vallen. In 2016 ga ik het allemaal anders doen. Dingen veranderen meer genieten en leuke dingen doen.

Ik wens iedereen een goed uiteinde en alle goeds voor 2016!

Bad choices make good stories!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten