vrijdag 1 januari 2016

In to the future 2016


Gisteren kon je hier mijn terugblik lezen van 2015. Ik heb het kort maar krachtig geschreven. Veel dingen wil ik liever nog niet kwijt of gewoon helemaal niet. Waar ik wel in 2015 achter ben gekomen is dat ik het in 2016 helemaal anders ga doen. 
Benieuwd wat? Lees dan gauw verder...

-In 2016 wil ik meer aan mezelf gaan denken in plaats van alleen maar aan anderen te denken.

-Meer werk als voedingscoach krijgen

-Nog meer winacties opzetten.

-Meer tijd met mijn vriendinnen doorbrengen.

-Werk vinden waar ik gelukkig van word.

-Sporten, klinkt cliché maar met fibromyalgie dan moet je!

-Als ik toch bezig ben met sporten wil ik werken om mijn abs terug te krijgen.

-Meer gezinstijd.

-Aan mezelf werken: wie ben ik? Wat wil ik? 
Ja dit zijn echte uitslagen van een test.

-Onzekerheden wegwerken... Nee ik ben geen zeker meisje maar hartstikke onzeker.

-Negativiteit negeren en negatieve mensen verbannen. 

-Meer tijd in mijn hondjes stoppen.

Jeetje dit word al een hele lijst zo.
En dit is nog maar een klein iets van wat ik wil. Zo ben ik nog aan 3boeken bezig waarvan  ik er 1 dit jaar af wil hebben.
Ik wil gewoon dingen doen waar ik gelukkig van word.

Life is stressful and times are tough. Just got to keep moving on, because life is life, no one said it was going to be easy!

Ik wens ieder al het goeds en veel gezondheid toe in 2016! Live healthy be happy!


  

2 opmerkingen:

  1. Klinkt ambitieus, maar zeker haalbaar! Heel veel succes en veel plezier dit jaar ��✨�� Liefs Anne

    BeantwoordenVerwijderen