donderdag 25 juni 2015

Interview met Linlicious-style

Een oud klasgenoot, vriendin, kennis... Tsja we kende mekaar al vanaf de basisschool, hebben veel dezelfde interesses.
Ze blogt al veel langer dan mij en is er ook wat meer in thuis. Ze heeft me ook vaak al geholpen met mijn blog.
Haar blogposts zijn leuk om te lezen. Ook heeft zij een boek uitgebracht wat je hier kan bestellen: Hij is down en ik ben up . Is zeker een aanrader om te lezen.
Ben jij nieuwsgierig geworden achter deze jongedame en haar blog linlicious-style?
Lees gauw verder.

Wie is de jongedame achter de blog Linlicious-style?
Linda, nice to meet ya! Ik ben 26 jaar.


Hoe ben je begonnen met bloggen?
Eind 2010 op een regenachtige dag maakte ik, toen nog, blogger aan op blogspot. Ik zocht een uitlaadklep om mijn passie voor schrijven en fashion online te delen.

Waarover blog je?
In het begin blogde ik over fashion en hetgeen wat mij bezig hield. Inmiddels is mijn blog meer lifestyle geworden met uitstapjes en vernieuwende rubrieken over interieur, foodies en sports.

Hoe combineer je werk, prive en het bloggen?
Ik blog wanneer ik zin heb! En wanneer ik inspiratie heb. Soms ben ik een hele middag artikelen aan het schrijven die ik voor de gehele week vooruit plan. Soms schrijf ik maar een artikel per week. Op 21-5-2015 ben ik mama geworden. Dus het is nu  nog een beetje zoeken J

Wat vind je omgeving van je blog?
Ik vergeet soms dat ook bekenden mijn blog lezen. Als ik dan iets vertel hoor ik regelmatig ‘dat las ik op je blog’. Zo schreef ik laatst over ‘How I met your father’. Mensen zijn dan nieuwsgierig naar het vervolg en vragen hier in real life ook om. Erg leuk! Tot nu toe enthousiaste reacties.

Zou je sommige dingen anders willen doen?
Ik zou zo niet weten wat.

Welke blogpost is het meest gelezen?
Mijn insanity workout week 1 review. Dat was een jaar of twee drie een enorme hype. Per toeval schreef ik op dat moment erover waardoor mijn statistieken omhoog schoten.

Welke blogpost vind jijzelf het beste en raad je aan dat mensen die moeten lezen?
Een jaar later ROAK (Random Acts Of Kindness) zoek hem maar op en spread the word! ;-)

Wat voor soort blogs lees jij zelf het liefst?
Momenteel personal blogs. Dus met diepgang en eigen ervaringen over een gebeurtenis. Of iets wat je met een korreltje zout of humor moet lezen. Ik vind het leuk om de persoon achter de blog te leren kennen.

Hoe kom je aan inspiratie om iets te schrijven?
Vaak schiet mij dit ’s nachts al liggend in bed te binnen. Dan zet ik het gauw in als notitie in mijn telefoon voor ik het vergeet! Maar ook via instagram als ik een mooie foto zie. Of als ik ergens een mooie quote voorbij zie komen. Of gewoon wanneer ik niets doe. Kortom inspiratie zit hem in de kleine dingen.

Zou jij je blog willen verkopen als iemand het over zou willen nemen?
Nee. Linlicious-style is ‘mijn kindje’ haha. Dat zou ik nooit verkopen! Het hoort bij mij en het zou raar zijn als iemand anders onder mijn naam verder zou gaan.

Waarom moeten mensen juist jouw blog lezen ;)?
Ik schrijf open en eerlijk over het geen wat mij bezig houdt op mijn blog wat het juist persoonlijk maakt. Ik hou van schrijven, en dan vooral in positieve zin, dus ik hoop dat ik je nieuwsgierig heb gemaakt om mijn leuke vrolijke blog te bezoeken J


Heb je nog tips voor de mensen?
Tegenwoordig zijn er in blogland een hoop artikelen online gekomen over ‘hoe je bezoekers kunt trekken naar je blog’ en ‘hoe je de statistieken kunt verhogen’.
Lees die niet!! Doe lekker je eigen ding. Blog omdat je het leuk vind. Alle bijkomstigheden zijn niet belangrijk.


1 opmerking: