zondag 14 juni 2015

My 10 food confessions


Nope niemand is heilig. Zo ook ik niet.
Tuurlijk hou ik van lekker en gezond eten maar ik heb ook zo mijn guilty pleasures.
En nee ook ik lust echt niet alles!
Hier mijn 10 food confessions:

Ik lust echt geen brood!
Niet als ontbijt of lunch. Ik eet zoiets alleen bij hoge nood. Geroosterd brood vind ik bijvoorbeeld weer wel lekker. Zo ook harde broodjes. Roggebrood en maisbrood krijg ik er ook nog wel in. Maar gewoon wit of bruin brood, no thanks!

Chipsaddict
Paprika van Lays, bolognese van Croky en naturel van een huismerk. Verder ben ik niks veeleisend. Als ik de kans krijg eet ik zo een hele zak leeg! Oeps...

Alles met maggi hot of saté kruiden
Maggi hot normaal een pittige smaakversterker voor door de soep, en saté kruiden voor de Belgische saté of de frietjes. Hier op de naturel chips, huzarensalade, emping, vlees, bijna door en over alles.

Ik word niet blij van slagroom
Slagroom vind ik echt smerig! Zo lust ik ook geen slagroomtaart. Nee dank je maak je me niet blij mee. Slagroom gaat rechtstreeks naar de hond of kat! 

Favo food: asperges of boerenkoolstamp
Hier kan je me echt voor wakker maken. Lekkere Hollandse kost. Tsja al ben ik een rasechte Indo maar asperges of boerenkoolstamp is my fave. Vooral de boerenkoolstamp made bij mn hubby.

Love veggies
Ik ben niet zo'n vleeseter. Ik eet het wel maar heb veel liever verse groentes.
Mag ik bimi to go please?

Bakken bakken bakken
Bakken doe ik graag. Vaak wel een healthy variant van iets ongezonds. Maar soms ook niet. Lekkere koekjes of appeltaart of pandancake :p hmmm yumyum

Coffee addict
Ik ben, ik ben koffieverslaafd. Begin de dag met een bakkie begin de dag met een lach!

Favo restaurant...
Hmmm ik denk sumo voor de sushi en de flinstering voor lekker relax luxe maar betaalbaar eten.

Ontbijt, lunch, diner
Diner! Lekker samen koken of iets lekkers klaarmaken. Zoveel variaties zoveel mogelijkheden... 


1 opmerking:

  1. We hebben veel in gemeen. Slagroom is echt vies en die taarten helemaal. En die chips is hier precies zo. Croky bolognese, lays paprika en bv crakito naturel 😉 en de veggies ofcourse👍🏼 toppie 😀

    BeantwoordenVerwijderen