vrijdag 20 november 2015

Ravioli soep

Het word steeds kouder, dus dan krijg ik steeds meer zin in een warme lunch.
Op het werk eet ik vaak noodle soep, maar dat komt ook op een gegeven moment je neusgaten uit. Verder ben ik dol op groente soep, zondet vlees uiteraard. (Ik hou gewoonweg niet van vlees in mijn soep) Om deze groentesoep toch vullend te maken deed ik er iets anders in.
Lees gauw verder... Enne: het is snel en makkelijk klaar te maken.

Benodigdheden:
2blokjes groente bouillon
Ravioli (met kaas erin)
Soepgroentes

Ik breng eerst een pan met water aan de kook met de groente bouillon. Kijk zelf wat je lekker vind. De een houd van een wat flauwer soepje en weer een ander van extra zout.
Als het water kookt doe je de ravioli erin en de soepgroentes. Dit laat je 6minuten koken.

En hier heb je dan je ravioli soep. Easy hè? Ik hou wel van die makkelijke snelle recepten. We hebben immers tegenwoordig weinig tijd.

Ik zeg smakelijk!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten