zaterdag 7 november 2015

Mijn K3

Nieuwe K3 is bekend en heel Nederland en BelgiĆ« heeft het nu over deze nieuwe meidentrio. 
Ook ik kan niet achter blijven alhoewel.....

Ik presenteer jullie mijn K3. Mijn 3favoriete VOEDING producten die beginnen met een K en.... Gezond zijn ;).

Kokoswater.
Niet alleen is kokoswater laag in calorieĆ«n het hydrateerd  je huid, werkt tegen een kater, helpt je spijsvertering te stimuleren, verlaagd je bloeddruk en good to know: kokoswater lijkt op bloedplasma. 

Komkommer.
Ik at me er helemaal groen aan tijdens de zwangerschap. Een gezonde snack die ook nog eens vol zit met nuttige vitamines. Het is ook nog eens goed voor je huid...

Komijnzaad.
Lekker die broodjes met komijnzaad of even een eetlepel door de kwark. 
Komijnzaad is super gezond.
Het helpt tegen gasvorming, koliek, migraine en een slechte spijsvertering.
Wonder middeltje dus.


Dit is dus mijn K3.
En natuurlijk wil ik de nieuwe dames van K3 veel succes wensen!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten