dinsdag 9 februari 2016

De Trixie fiets en joggingslijn


Ik heb een nieuwe review en dit keer een leuke voor de hardlopers en hondenliefhebbers onder ons.
De Trixie fiets en joggingslijn.

Deze fiets+joggingslijn is ideaal als jij met je hond erop uit wilt om te gaan hardlopen of fietsen. Je kan hem op 2manieren bevestigen.

1) is bij de veer met een soort klem. Dit is voor als je ermee gaat fietsen. Mocht je hond ineens gaan trekken dan schiet die los zodat jij niet van je fiets af valt. 
Minpuntje: je bent misschien wel je hond kwijt.

2) is gewoon met de oude vertrouwde clip. Makkelijk te bevestigen en klaar.

Je kan hem om je schouder heen vast maken maar voor het hardlopen maak ik hem vast om mijn middel. Ik heb dan alleen wel een langer lijn, gelukkig volgt mijn hond me goed als we gaan hardlopen. 
Ik vind het fijn dat ik mijn handen vrij heb tijdens het lopen. Hij werkt eenvoudig en is best stevig. Ik heb hem voor €18,99 besteld bij bol.com. 
Ik vond de prijs ook best meevallen in vergelijking met andere jogginglijnen. (Lang leve de Sale)

De lijn rond je middel snijd ook niet en hij zakt ook niet af. Ik had er geen last van tijdens het lopen. Als je hond achter je sjokt of trekt merk je dit natuurlijk wel. 
Ik ben in ieder geval blij met mijn aankoop!
Hebben jullie een joggingslijn? Doe jij wel eens hardlopen met je hond?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten