donderdag 18 februari 2016

Interview Friday met powerwoman Lindy Zwienenberg

Via via kwam ik deze powerwoman tegen op Facebook. Haar prachtige afgetrainde lichaam inspireerde mij. Ik heb gelijk contact met haar opgenomen. Lees mee deze interview friday over bikini atleet Lindy Zwienenberg!

Vertel eens wat meer over jezelf? Ik ben lindy Zwienenberg,24 jaar en woon samen met mijn vriend ruthger en twee honden in Enschede.

Hoe ben jij aan je gezonde levensstijl gekomen en hoe lang doe je dit al?
Ik ben begonnen met sporten omdat ik niet blij was met m'n lichaam. Ik dronk elk weekend en werd voor m'n eigen gevoel steeds dikker. Ruthger sportte al meerdere keren per week en ik zag hoe hij zijn lichaam veranderde. Daardoor ben ik met hem mee gegaan naar de sportschool .Ik begon met cardio maar na een paar keer  zag ik er geen uitdaging meer in. Ruthger heeft me toen laten zien wat krachttraining is en hielp me met mijn houding en oefeningen. Ik sport nu ongeveer 2,5 jaar.

Hoe vaak sport je?
Ik train ongeveer 5 dagen in de week naast mijn twee banen. En eet zo clean mogelijk.

Wat vind je omgeving hiervan?
De helft van mijn omgeving snapt niet waarom ik zo veel train omdat ze vinden dat ik er goed uit zie, en het wel goed zo is. De andere helft heeft er veel respect voor zijn heel complimenteus en dit geeft me een boost voor m'n zelfvertrouwen.

Hoe combineer jij je healthy lifestyle met je gezin en werk?
Het geluk is dat Ruthger en ik samen deze passie hebben. We leven in het zelfde " wereldje". We gaan samen naar de sportschool en soms trainen we samen. Onze voeding is ook aangepast op het trainen. We eten dagelijks rijst met kip, of we koken  aparte maaltijden omdat we beiden een ander doel hebben.

Wat zijn je struggles? In de wedstrijd voorbereiding heb ik de meeste struggles ervaren. Ik vond het een hele omschakeling omdat alles de gehele dag alleen om de wedstrijd draaide 12 weken lang. Geen sociaal leven alleen slapen eten trainen koken rusten en weer van vooraf aan. Ik ben er wel sterker door geworden omdat het zo goed is voor je zelfvertrouwen om doelen te stellen en deze te behalen. Ik vind het heeeel fijn om nu weer voor fun te trainen. Als ik zin heb om m'n armen te trainen doe ik dat, en heb ik geen zin dan ga ik een dagje niet.

Wat is je favoriete cheat?
Mijn favourite food is stroopwafels 😍.

Wat is je favoriete gerecht? (recept eventueel)
Mijn favourite  gerechtje zijn pannenkoeken van cottage cheese, havervelden en eieren.
1 bakje cottage cheese + 5 eetlepels havervlokken + 4 x eiwit & 1 heel ei. Hiervan maak je een beslag en bak je de pannekoekjes van mmmmm... ( beleggen met kip plakjes).

Wat wil je nog tegen de rest van de mensen zeggen?
Voor mij is trainen een moment voor mezelf, om aan mezelf te werken. Oordopjes in muziek knettertje hard heeerlijk. Als ik veel werk heb ik echt een sportschool moment nodig om mijn hoofd leeg te maken. Therapie sessies haha.

Waar kunnen de mensen je vinden? (Facebook, Instagram, Blog)
Voor tips over voeding of training.. Of voor een kijkje in mijn " instagram leven"  haha : lsk__xx

1 opmerking: