donderdag 11 februari 2016

Poging Hardlopen....#1


Zo daar ging hij dan...
Na een morning workout met mijn collega in de sportschool was ik nog steeds gemotiveerd om te gaan (poging tot) hardlopen met mijn hond.
Misschien is het wel teveel voor mijn lichaam, maar goed dat zien we dan wel weer. 
Ik wou gewoon zo graag die jogginglijn uitproberen en het zonnetje scheen heerlijk!

Hond aangelijnd en wel gingen we eerst richting het park, hem even uitlaten en beetje oefenen met rondjes rennen, volgen etc. Dat ging wonderbaarlijk goed en we hadden er zo al 2,5km opzitten. Dan maar meteen een grote ronde eraan vastplakken. Het was wat joggen en snelwandelen door mekaar. Laatste stuk werd mijn woefer toch wat moe en had ik het idee hem mee te moeten slepen. 
Tsja voor hem was het immers ook lang geleden haha. 
Ik was zelf ook best gesloopt dus ik was blij dat ik thuis was en in de bank kon ploffen.

Runkeeper app kapte er alleen halverwege mee. Vond ik best jammer want ik had dus ook geen muziek meer en dat loopt toch net wat lekkerder.
En het werd dus zelf uitrekenen hoeveel km ik heb gelopen. Ik kwam uit op 7,8km ongeveer. We deden er wel bijna 1uur over en we hebben ook een pauze ingelast van 5minuten. 

Al met al ging het niet erg slecht. Nu langzaam opbouwen en volhouden en hopelijk gaat het dan steeds beter! 

1 opmerking: